شرکت پرچم اندیشمند پارثاوا

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت شرکت پرچم اندیشمند پارثاوا


سپاهان درب
واکنش حماس به اقدام صهیونیستها علیه الجزیره
مادورو حمله به مرکز نظامی ونزوئلا را تروریستی خواند
شیکاگو از ترامپ شکایت می‌کند

کسب در آمد با سامانه علم و خرد

بخش مهمی از سامانه علم و خرد، رابط کاربری برای کسانی است که در زمینه برنامه نویسی و پایگاه داده اطلاعی ندارند اما مایلند در این مورد همکاری داشته باشند. برای این دسته از داوطلبان بخشی پیش بینی شده است که بتوانند آموزش های مورد نظر خود را بدون دانستن کد نویسی به راحتی با استفاده از رابط کاربری نرم افزار طراحی کنند؛ در نتیجه می توان انتظار داشت طیف وسیعی از اساتید، صاحبان فن و سایرین که در زمینه هایی به جز فناوری اطلاعات فعالیت می کنند، اقدام به تهیه آموزش ها و بارگذاری آن بر روی پایگاه داده نمایند. این آموزش ها بسته به نظر تهیه کنندگان می تواند به قیمت های متفاوت به فروش برسد. در این صورت شاهد بسط و گسترش آموزش های حرفه ای در همه زمینه ها و حوزه ها خواهیم بود کما اینکه برای فعالان در این عرصه هم سود آوری خواهد داشت، هم چنین رقابتی که در این حوزه شکل می گیرد باعث تهیه آموزش هایی با کیفیت بالاتر و بهتر نیز خواهد شد.

از انجا که در تهیه بسته ها می توان از روش جعبه لایتنر نیز استفاده کرد، در حوزه زبانهای خارجی موسسات داخلی و خارجی می توانند فعالیت کنند. تکنیک های استفاده از صوت و تصویر و فیلم های آموزشی موجود در نرم افزار می تواند نقش بسیار خوبی در زمینه آموزش زبانهای خارجی ایفا کند.

دانشگاه ها، مدارس، موسسات کنکوری و آموزشی نیز می توانند برای تولید آموزشهای مورد نظر، برگزاری آزمونهای الکترونیک و حرفه ای نیز می توانند از سیستم استفاده کنند.

بخش دیگری از بازار هدف را موسسات پژوهشی یا پژوهشگران تشکیل می دهند، از آنجا که بخش مهمی از کاربران سیستم را افراد تحصیلکرده و باسواد جامعه تشکیل می دهند، جامعه آماری مناسبی برای محققین و پژوهشگران در دسترس می شود که پرسشنامه ها و نظر سنجی های خود را در میان آنان توزیع کنند.


بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/