شرکت پرچم اندیشمند پارثاوا

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت شرکت پرچم اندیشمند پارثاوا


سپاهان درب
واکنش حماس به اقدام صهیونیستها علیه الجزیره
مادورو حمله به مرکز نظامی ونزوئلا را تروریستی خواند
شیکاگو از ترامپ شکایت می‌کند

چند میلیون ایرانی گوشی هوشمند دارند؟(بازار بالقوه بسته های آموزشی شما)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه ۷۱ میلیون ایرانی از تلفن همراه استفاده می‌کنند گفت: ۲۷.۵ میلیون گوشی تلفن هوشمند در کشور فعال است و ۹ میلیون نفر نیز از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود واعظی در پنجمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: پس از 6 سال وقفه جلسات شورای عالی فناوری اطلاعت برگزار شده که دستاوردهای خوبی داشته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارایه آماری از وضعیت موجود ارتباطی در کشور تصریح کرد: تا پایان سال 93 حدود 20 شهر کشور به نسل 3 تلفن همراه مجهز شدند و هم اکنون 70 شهر تحت پوشش خدمات نسل 4 است.

وی ادامه داد: در حال حاضر 71 میلیون نفر از تلفن همراه استفاده می‌کنند و 27.5 میلیون گوشی تلفن هوشمند در کشور فعال است.

واعظی تصریح کرد: همچنین تعداد پورت‌های اینترنت پرسرعت از 3 میلیون و 100 هزار پورت از آغاز به کار دولت یازدهم به 9 میلیون پورت افزایش یافته است و همزمان 9 میلیون نفر نیز از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: علاوه بر این شبکه انتقال کشور محدود بود که در حال حاضر ظرفیت شبکه انتقال به 3 برابر و پهنای باند داخل کشور به 4 برابر افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: تصویب لایحه اختصاص درآمد وزارت ارتباطات به این وزاتخانه کمک بزرگی به اجرای این اهداف کرده است.

واعظی با اشاره به 4 اولویت وزارت ارتباطات تصریح کرد: دولت موبایلی توسعه کسب و کار، ‌اشتغال دانش‌بنیان و دسترسی آزاد به اطلاعات 4 محور اصلی فعالیت‌های اصلی وزارت ارتباطات در سال 94 است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تا پایان سال 94 حدود 80 درصد کشور تحت پوشش شبکه نسل سوم موبایل قرار می‌گیرد، گفت: به جای دولت الکترونیک می‌توانیم دولت موبایلی را در دستور کار قرار دهیم.

وی خاطر نشان کرد: بازار فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات 20 هزار میلیارد تومان است و تا 60 هزار میلیارد تومان قابلیت گسترش دارد سابقاً دولت 90 میلیارد تومان برای وام وجوه اداره شده تخصیص داد که در سال 93 این رقم به 120 میلیارد تومان افزایش یافت و محل خوبی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

واعظی خاطر نشان کرد: سهم ترافیک داخلی از مجموع ترافیک کشور از 10 درصد به حدود 30 درصد افزایش یافته و در آینده به 80 درصد خواهد رسید.

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کلمات کلیدی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/